اعتماد به برند و کالای ایرانی باید نهادینه شود

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، سعید زرندی با اشاره به مدل های برنامه ریزی در وزارت صمت افزود: مدل های صنعتی وزارت صمت 5 لایه را در برمی گیرد که این لایه‌ها بنگاه‌های صنعتی، رشته‌های صنعتی، سیاست‌های صنعتی و تجاری، محیط کلان صنعت و لایه فراکلان هستند که همه این لایه‌ها باید با هم دیده شوند.

او در ادامه با تأکید بر این موضوع که حمایت‌های مردمی باید بسمت رشد صنعتی بیاید، گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص مباحث صنعتی و اقتصادی تأکیدات ویژه دارند و موضوع صنعت وارد فضای تصمیم گیری‌ها شده است، اما اگر می‌خواهیم صنعت کشورمان رشد کند به پشتوانه مردمی نیاز داریم.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نخبه ها باید وارد حوزه حمایت از صنعت شوند، ادامه داد: باید اعتماد به برند و کالای ایرانی بیش از پیش تقویت و نهادینه شود.

زرندی در خصوص راه اندازی نهضت ساخت داخل نیز اضافه کرد: کلمه نهضت فضای مردمی برای ساخت و تولید داخل ایجاد می کند و این کلمه به نوعی عرق و غیرت مردمی ایجاد خواهد کرد.

او در خصوص رتبه‌بندی سرمایه‌گذاران نیز گفت: سرمایه‌های مردمی باید به سمت حمایت از صنعت سوق داده شود و در همین راستا، گرید بندی برای معرفی و شناسایی 100 تولید کننده برتر به مردم و سرمایه گذاران درست می کنیم.

چهارشنبه 15 آبان ماه 1398
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این مطلب فقط با ذکر منبع مجاز است.