logo
1404/04/07
صفحه نخست
گالری تصاویر آرشیو نشریه

تاکید بر نقش کلیدی روابط‌عمومی‌ها در فرهنگ‌سازی مصرف انرژی

تاکید بر نقش کلیدی روابط‌عمومی‌ها در فرهنگ‌سازی مصرف انرژی

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان و به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مجید بوجارزاده سه‌شنبه (۲۰ خرداد) در سومین نشست هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت نفت با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی ایجاد هم‌افزایی بین مدیران عملیاتی صنعت و مدیران روابط عمومی به‌منظور ترسیم فضایی مشخص و کامل از وضع صنعت در بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی است، اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون مصرف انرژی در کشور، نیاز است روابط عمومی‌ها با آگاهی کامل از شرایط، نقش مؤثری در فضای رسانه‌ای به‌منظور شفاف‌سازی شرایط برای مردم، همچنین فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت مصرف سوخت ایفا کنند.


وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم با برگزاری نشست‌های هماهنگی درون و برون‌دستگاهی، همگرایی لازم را بین زیرمجموعه‌های وزارت نفت به‌منظور تأمین سوخت در برهه‌های مختلف زمانی ایجاد کنیم، تصریح کرد: تعامل دوسویه مدیران فنی و عملیاتی و نیز مدیران روابط عمومی در تمام زیرمجموعه‌های صنعت نفت، نقش مؤثری در احصای کامل شرایط در تمامی بخش‌های تولید، انتقال و توزیع ایفا می‌کند.


مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت افزود: پس از احصای کامل شرایط در زمینه ناترازی انرژی، طرح جامع اطلاع‌رسانی پیشنهادی اداره کل روابط عمومی پس از بررسی و اخذ مجوزهای لازم و از طریق شورای اطلاع‌رسانی دولت، مدیریت و اطلاع‌رسانی می‌شود. 


در این نشست همچنین جمعی از مدیران روابط عمومی شرکت‌های اصلی و کارشناسان ارشد اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و دیگر زیرمجموعه‌های صنعت نفت به ارائه نظرات خود درباره وضعیت موجود و ارائه راهکارهایی برای ایجاد تعامل دوسویه بین مردم و روابط عمومی‌های صنعت نفت و فرهنگ‌سازی در این زمینه پرداختند.


کد مطلب : 80191
موضوع : اخبار نفتی
تاریخ : 1404/03/22-09:16

یادداشت روز

آخرین خبرها

آخرین یادداشت ها

خطایی رخ داده است. این برنامه ممکن است دیگر پاسخ ندهد تا زمانی که دوباره بارگیری شود. رفرش 🗙